Monday, October 25, 2010

Fuck The Easy Way, I´m Doing It The Smarter Way!

Avastasin täna, et kõik tegemised, mis ma endale võtnud olen ja millega enda arvates hakkama olen saanud, on tehtud nii haiglaselt. Kui teised inimesed otsivad lihtsat ning kiiret teed, siis mina, Preili Blondiin, leian alati kõige keerulisema, raskema ja aeganõudvama viisi. Kui teen koolitöid, siis pean nii palju asju kleepima, et näpud juba juustes kinni ning käärid nürid, kui oleks võinud võtta lihtsalt hariliku ja kustukummi. Kui õmblen, siis teen seda tuhat aastat, sest perfektsust saada on minu jaoks nii raske, kuid halvemaga ka ei lepi. Loodetavasti on see siiski ka mõistlik, kehtib ju siiski ütlus, et õppustel raske, lahingus kerge, riiight????? Parem oleks, sest see töö ja vaev peab millalgi ju ennast tasuma ja kui ei tasu, siis pillima ka ei hakka, vaid liigun edasi, kuid oma pundardele jään ikka truuks:)
Väike graafiline ettekujutus minu elust :)
Preili Jonnakas läheb nüüd erialakompositsiooni-mütside-kavandeid kleepima, mida ta on teinud juba terve igaviku. Kui valmis saab, pahteldan blogisse ka.
Head õhtut ja mõnust esmaspäeva!


No comments:

Post a Comment