Saturday, October 23, 2010

Help Me Find My Way

Baaah... olen võtnud endale liiga palju asju mida teha ning hetkest seisukorda kirjeldab alumine pilt ideaalselt! Kui ma nüüd suudan kooli kõrvalt ikka midagi teha, olete teie esimesed, kes sellest kuulevad. Wish me luck!
Hopefully everything will be done soon, I´ll put some pictures up then :)
 Ja muidugi Jeru Da Damaja kontsert oli üllatavalt hea. Kõik parimad laulud tulid ära, nii et häälepaelad olid täna hommikul vägagi õrnad. Jeru ise oli ka täitsa muhe vend, kuigi iga kümne minuti tagant pidi terve publik ta ego upitama ning karjuma, et ta ometi peale igat laulu koju ei läheks. Meestel paluti õnnest nutta ning naistel minestada, did it happen? Don´t think sooooooo:) Üllatav oli see, et räppar on ka tantsimisega tegelenud  (palun ärge seostage seda nüüd mingisuguste eesti tantsutrennidega, vaid ikka tõelise streetstyle-iga) ja demonstreeris meile oma vana-kooli-poppingu stiili, ütleme nii, et tal ju siiski on, mida liigutada ja heas mõttes :) Tuju tegi veel eriti heaks Dj Mölsi soojendus eriti-heade-old-school-rap-videotega, mul käis koguaeg peas küsimus:" Did I just die and went to heaven?" Terve mu playlist käis põhimõtteliselt kõlaritest läbi... lihtsalt kirjeldamatult hea oli lava ees olla ja iga laulu alguses kellegagi high five-i lüüa. Olen kindel, et need, kes seal olid, mõistavad mind ja kes ei käinud, siis see on kindlalt teie kaotus.
Have a nice weekend and a little flashback from yesterday. Aitäh Dj Möls!

No comments:

Post a Comment