Wednesday, November 17, 2010

Kirbuturg

Kirbuturust siis kokkuvõtvalt - inimesed on loomad! Kohale jõudes olin alguses meeldivalt üllatunud, et nii palju inimesi oli, aga kui hakkasin asju lahti pakkima, tekkis tunne nagu kõik kliendid oleks raisakotkad, kes leidsid kõrbes ühe sureva lolli. Ma ei imesta, kui mul pooled asjad ära varastati, sest reaalselt pilluti hindu mulle, et ruttu midagi kotti soetada. Iseenesest hea, sest kasum oli t-o-h-u-t-u, sain umbes kümnekordselt raha tagasi, kui mitte rohkem ! Aga selline shoppamise hullus vaibus õnneks/kahjuks umbes esimese pooleteise tunniga.
Pilte ma sellest kõige hullemast siblimisest kahjuks ei saanud, sest mu pilk oli suunatud ainult riietele ja oma asjadele, et keegi nendega minema ei läheks, sest oma jope olin ma kogemata lauale unustanud ja see oleks ka napilt käiku läinud.
Soovitan soojalt sellistes kohtades müümas käia ja loomulikult shopata, sest iial ei tea, mis sealt leida võib!

Hmm nendest jäi järgi aint roheline jope ja mu lemmmmmmik pusa!

Eneli in action

Keegi ei tahtnud mu ilusat kotti, kannan seda siis ise!

No comments:

Post a Comment