Sunday, November 14, 2010

Volbriöö Bon Bonis

Ei teagi, millest alustada. Nägin tohutult palju vaeva ja ma ei teagi, mille jaoks. Selleks ajaks, kui minu asjad lavale jõudsid, oli umbes 95% publikust täitsa lakku täis, mis on ühtlasi ka positiivne. Kostüümide vahetamiseks oli mulle antud liiga vähe aega ja kui ma ausalt ütlen, oli lõpus nutt kurgus, sest saatsin ma modellid poolikute kostüümidega lavale ja üks tore modellike ei tulnud selle peale, et kleit peaks rinda ka katma ja läks lavale rinnakate väel. Total FEIL! Nii, et vähemalt alkohol äkki suutis seda üldpilti vähe udusemaks muuta ning tundus, et nii pidigi olema. Mis veel "parem" on see, et kuna kogu show lükkus edasi (umbes kella 2 peale, öösel), siis fotograaf jõudis ainult 2 minu kleiti pildistada ja kõige paremad asjad jäid siis olematu mäluga publiku pähe. Kurb, sest mul põhimõtteliselt ei ole teile väga midagi näidata. Lootsin, et kuskilt ikka mingid pildid välja hüppavad, aga ju siis ei vedanud. VÕI hoopis vedas, keegi ei näe mu ebaõnnestumist, k.a. mina, sest ma passisin lava taga :)
Taas õpin oma komistustest, öökluppi vabatahtlikult moeshow-d tegema ei lähe, isegi, kui klubi rahvast täis, sest nii kui nii ei mäleta nad midagi :P!

Christina Kiudmaa

Christina Kiudmaa

Christina Kiudmaa

My sweeet dress

 Bad picture, hopefully a good dress!

Not the bst photo capture, but does the work! (Dress by me)

No comments:

Post a Comment