Friday, March 18, 2011

Unistuste Agentuur!

Hei, Hei!

Pole sada aastat kirjutanud, sest ma ei oska oma aega planeerida, kõik käib suisa-päisa ja lõpuks ei saa midagi aru!
Igatahes suutsin siin korraks TV3 ekraanile hüpata, nimelt Unistuste Agentuuri, kus "mängisin" ajakirjanikku, no tglt oli ülesandeks olla meigitud, kasitud ja ilusti riides. Toppisin endale ja sõbrannale minu disainitud riided selga ja filmima. Kahjuks ei jõudnud ma teid ette hoiatada ja see osa, kus mina olin, jooksis telekast juba läbi (huvilised võivad vaadata TV3 kodukat, teist osa ja lõpu poole), AGA kui nüüd kõik kenasti sujub, näete minu disainitud asju Unistuste Agentuuris veel!

Varsti panen üles selle kevad/suve moenipid ja Bastioni vaateakna uued pildid!

Seniks päikest ja kannatust, küll kevad varsti meieni jõuab!

Vasakul siis mina :P

Minu korsetiiid :)

No comments:

Post a Comment